Wednesday, October 31, 2007

Simons fødselsdag


I dag var jeg til Simon Le Bons fødselsdag. Festlig fyr, vi dansede, altså ikke Simon og jeg, vi er begge dyt homofobiske, men vi dansede med os selv og nogle søde piger som Simon havde inviteret. Jeg dansede, grinede og snakkede med de andre, men jeg kom ærligt talt aldrig rigtig i feststemning. Sikkert fordi det hele foregik i Second Life. Fester skal, som så meget andet, opleves i den virkelige verden. Rent faktisk kom jeg aldrig rigtig til det punkt hvor jeg oplevede at være bare i nærheden af en mindeværdig oplevelse i Second Life.
På billedet ses Simon sammen med Kim Wilde. Kim var ikke med til festen, og jeg har da også valgt dette billede alene fordi jeg synes Simon og Kim klæder hinanden, de er et rigtig flot par synes jeg.

No comments:

The translator.

Do you want to read my blog, but do not understand danish - this is your rescue ;)