Thursday, March 22, 2007



Medieafsløring2

Jeg er ked af at bringe det på banen, men jeg føler mig tvunget til det. Her kommer det: Steffen Brandt og Jørgen de Mylius er brødre.
Sådan nu er det sagt, og så behøver vi ikke at tale om det igen. Det er jo ikke på den måde nogen sensation. Der er så mange der har brødre, og selv om det ikke er alle der har været i tv eller radio, så er det ikke nogen stor sag af den grund. Jeg er ked af at have pustet sagen op til noget den slet ikke var. Jeg bringer hermed et billede af hver af de to brødre, og så er det op til dig at gætte, hvem der gemmer sig i den hvide skjorte, og hvem der er i den sorte.
Go fornøjelse.

1 comment:

Jeppe K said...

Hehe, godt spottet ;)

The translator.

Do you want to read my blog, but do not understand danish - this is your rescue ;)