Wednesday, December 20, 2006

Jeg ved det godt – man skal aldrig sige ”hvad sagde jeg”. Der er nemlig ingen der gider høre på den slags. Og slet ikke hvis det kommer fra en stodder som mig, det i sommer erklærede at inden jul var Myspace.com en død fisk i iskoldt vand. Sorry – det var dumt sagt, jeg var fuld og det var sprutten det talte.

Når det er sagt, så har jeg tidligere hyldet ideen om at få forbrugerne til at lave reklamefilm for en her på bloggen, og det emne vil jeg i dette indlæg berøre igen.

I årets sidste nyhedsbrev fra Kort&Godt lyder det, og jeg citerer:

Kort&Godt skal i Go Morgen Danmark den 2. januar…

Ja de er glade, og det har de også grund til at være, de har nemlig fat i en rigtig god idé. Men gode ideer har det med at sprede sig, og nu følger tv Zulu op og vil også være med. På deres hjemmeside http://zulu.tv2.dk/ bliver man inviteret til at lave en lille film i forbindelse med deres Zulu film Awards helvede. Man kan sige meget, men det der med filmen, det er en go idé. Og gode ideer har det som sagt med at sprede sig.

Jeg sagde ikke ”hvad sagde jeg”, men jeg siger at vi kommer til at se meget mere til brugerstyret innovationer. Og så siger jeg ellers ikke mere.

No comments:

The translator.

Do you want to read my blog, but do not understand danish - this is your rescue ;)