Saturday, February 17, 2007


Nogen gange kan man i naiviteten komme til at glemme at man er en gammel sur mand. Man kan komme til at glemme at man er træt af alt og alle. Nogen gange kan man komme til at finde sig selv med paraderne helt ned. Nogen gange kan man se eller opleve noget der bare tager en med storm.
I går sad jeg og læste Christian Monggaards
blog. Han skrev hjem fra filmfestivalen i Berlin. Her havde han set en filmatisering af Frank Millers 300. Han linkede til den officielle 300 the movie side. Og det var her opturen startede. Det er helt vildt så godt den hjemmeside er lavet. Den er spækket med informationer om spændende, mere eller mindre relevante oplysninger om filmen og i periferien af filmen og optagelsen af den. Men fælles for alle undersider er, at det er skide flot lavet.
Det eneste jeg vil sige i dag er, tjek det selv ud. Og det er muligvis fordi jeg aldrig før har set en fantasy-film eller bare en hjemmeside for en fantasy-film, men jeg glemte helt at være kritisk. Lad det aldrig ske igen.

1 comment:

Tore said...

Nu kan jeg ikke se ud fra din kommentar om du er Miller fan, men hvis du ikke har læst hans tegneserier så kan jeg kun anbefale at komme igang :-)

The translator.

Do you want to read my blog, but do not understand danish - this is your rescue ;)