Friday, April 20, 2007

Dø nu for fanden...

Nu gik jeg lige og glædede mig til den første morgen uden gratisavisen Dato. Jeg havde set i ånden, at jeg skulle vågne op til Weeknedavisen, Information, nå ja og så den sidste overlevende gratisavis 24Timer. Men jeg skulle blive klogere. For selv om Dato er død, så lever den videre i Urban, og det er i og for sig godt nok at de to har fusioneret, men det troede jeg i al min naivitet betød, at man nu ville få kastet en version af Urban/dato i hovedet i S-toge og busser. Jeg havde ikke fantasi til at forestille mig, at jeg nu skulle til at trækkes med Urban/Dato i min private husstand. Men det skal jeg åbenbart. Så selv om gårsdagens gode nyhed er at Dato er død, så er dagens triste at Dato lever videre i Urban, og Urban/Dato bliver nu presset gennem min brevsprække hver hverdags morgen.
Måske bliver gratisavisernes endelige en gratis og husstandsomdelt version af Urban/Dato/Metroexpress/24Timer, og når der så heller ikke er nogen der gider læse den, så bliver ideen om gratisavisen forhåbentlig begravet, droppet og gemt væk for altid.

No comments:

The translator.

Do you want to read my blog, but do not understand danish - this is your rescue ;)