Thursday, April 19, 2007

Datos død


Min mor har lært mig, at det ikke er pænt at fornøje sig over andres ulykke, men det er ikke muligt for mig at skjule min begejstring over, at gratisavisen Dato er død. Nu går jeg så og håber på, at Dato døde af en mystisk sygdom, og gerne en smitsom og hurtigt dræbende en af slagsen. Tænk hvis Nyhedsavisen, der for nyligt kunne fortælle historien om hvordan sælgerne af hjemløseavisen væltede sig i penge, og i øvrigt slet ikke var hjemløse, også døde. Nyhedsavisen vil i hvert fald ikke blive savnet af de dårligst stillede i samfundet. Og næppe af særligt mange andre, for den sags skyld. Herefter kunne smitten passende brede sig til Urban, og med lidt held ville man så kunne holde fælles begravelse for dem og Metroexpress, og hvem ved hvad der så kunne ske efter det, måske ville BT også dø i en ruf… ok, det er godt nok ikke en gratis avis, men hvis nu avisdræbersygdommen muterede lidt. Ønsketænkning jeg ved det, men nyheden om Datos død er bestemt et skridt i den rigtige retning.

No comments:

The translator.

Do you want to read my blog, but do not understand danish - this is your rescue ;)